Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Bamse och Valle - 29 januari 2009 15:59

Idag så har jag varit på en långpromenad, det var skönt. Vi har ju inte gått så långa hitills i veckan. Så jag hade nog lite spring i benen. Jag tror att promenaden vart dubbelt så lång för mig. Lill Husse hade bråttom hem från skolan idag. Han ringde till och med till Matte, och ville att hon skulle hämta honom i kvarteret ovanför oss. Men hon sa bara "har du gått så långt får du gå resten också". Men han skulle ju hem och köra "Snöbuse". Det var tur att jag hunnit ut före honom, dom låter ju så illa. Idag har Matte tagit kontakt med min lillebror Raksus Matte, vi skall försöka träffas på lördag, när vi åker ner till stugan. Det skall bli skoj, jag har ju inte träffat så många Leonberger, förutom min systrar, mamma och pappa. Hoppas bara han inte blir rädd för mig, jag är ju mycket större än honom. Nu skall jag hjälpa Matte med maten. Ha det

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards