Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Bamse och Valle - 27 januari 2009 18:50

Ja nu kommer man inte att få ha en lugn stund på kvällarna. Nu skall den dära "snöbusen" låta från det Lill Husse kommer hem till han går och lägger sig. Det är tur att det inte finns så många på våran gata. Det brukar vara när jag och Husse är på våran långpromenad som vi träffar på dessa eländiga saker, som låter och luktar så illa. Ja vi var iallafall och hämtade den idag på skoteraffären. Husse hade glömt att jag satt i bilen, så rätt som det var så gick larmet. Jag tyckte inte att det var nå vidare kul. Matte såg genom fönsterrutan, hur alla lampor på bilen blinkade. Så hon var snabbt ute och avlarmade bilen. Hur kan man bara glömma bort en så stor kille som mig. Jag fick som tröst när vi kom hem, potatis och fläskkotlett, mums. För hungrig det var jag, jag ville knappt vänta tills potatisen hade kokat färdigt. Sen försvann den i ett nafs. Nu tar jag mig en slummer hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards