Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Bamse och Valle - 10 februari 2009 20:17

Nu är det ganska nära. Valle med familj skall komma och hälsa på oss nu på fredag. Det skall bli kul och se om han är lika busig som Raksu. Det är nog alla småvovvar när dom träffar dom som är lika stora som mig. Jag får försöka att inte vara så ivrig, dom är ju lite mindre än mig. Men dom är säker större än dom hundarna som finns på våran gata. Nu skall vi packa åt Husse han skall ju iväg med den där hemska väskan igen. Jag gillar verkligen inte den. Men det är tur att han kommer hem på torsdag. Imorgon skall vi ha kalas igen, då fyller matte år. Ha det så bra alla.

Av Bamse och Valle - 10 februari 2009 15:00

Tänk att man kanske får en kompis iallafall. Dom pratar om att låna en av mina lillebröder, nämligen Valle. Det skall bli ganska skoj tror jag. För det var jätte roligt att träffa min andra lillebror Raksu. Nu kanske man får 2 st småkillar att hålla reda på när vi träffas. Då skall dom minsann se vad deras storebror Bamse kan. För jag har ju som sagt var lärt mig en massa saker som ,vacker Tass, sitta still och ta väldigt försiktigt. Ta väldigt försiktigt det lärde matte mig så fort jag kom till dom. Hon har varit lite rädd för hundar, så det ville hon lära mig direkt. Men jag är ju inte det minsta dum med henne, och skulle aldrig kunna vara. Hon är ju den som har varit hemma med mig mest, så mot henne är jag väldigt försiktig. Ja nu ser vi fram emot när Valles Husse och Matte ringer ikväll. Det skall bli väldigt spännande. Skriver snart igen och berättar. Hej Hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards