Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Bamse och Valle - 11 februari 2009 15:28

Ja inte har det blivit speciellt varmare här. Nu är det väl ungefär -20 grader. Våran eftermiddagspromenad vart inte så värst lång. Jag kände inte riktigt för att springa omkring i skogen och på åkern som jag brukar. Man vill ju inte börja att frysa, och det kan ni tro att vi började att göra. Jag frös till och med om tassarna. För jag försökte att kissa med ena framtassen och baktassen uppe, det gick inge vidare bra. Det slutade med att jag satt ner som en hundtjej och kissade. Det brukar jag bara göra på morgonen när jag är trött och inte orkar stå. Det var bara att vända om hemåt. Vi får hoppas att det blir lite varmare, nu när matte skall vara hemma så vi kan gå på lång promenad. Nu skall Matte fixa lite mat till mig, det skall bli mums. Sen så skall vi ta och fika lite grann, och fira mattes födelsedag. Hoppas jag också får smaka lite, som jag fick när Lill Matte fyllde år i måndags.

Av Bamse och Valle - 11 februari 2009 07:54

Ja idag är det så där kallt igen. Det var inge kul att gå ut på morgon, fort gick det att uträtta sina behov. Sen snabbt in för att ta över den där varma sängen. Jag är lite sur nu på morgon. På grund av den dära väskan, Husse ska ju ut och resa. Jag förstår inte varför den skall fram. Dom får hålla uppsikt över mig, för jag far och puttar i den hela tiden. Ja det är tur att Matte och dom andra är hemma med mig. För jag  hade nog inte gillat att alla for iväg med "väskor". Nu skall vi se till att alla far iväg, och sen skall Matte mysa med mig en stund.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards