Alla inlägg den 17 december 2009

Av Bamse och Valle - 17 december 2009 20:17

Idag har det varit ännu kallare, - 22grader. Det har inte varit kul att gå ut, men Matte och Husse säger att det bara är att klä på sig. Vilka kläder skall vi då sätta på oss?? Nej det är bara att bita ihop och snabbt uträtta sina behov innan dom fryser. Vi har fått följa med Matte på alla möjliga upptåg idag. Det var först till att läsa av elmätaren i huset, se för att hämta en HKBUSS. Och allra sist för att handla. Idag har jag Bamse varit lite odyggdig, jag har gjort en sak som jag aldrig gjort tidigare. Vi var tvungen att åka till huset för att läsa av elmätaren. Och då passade jag på att pinka på dörren. Det var nog för att visa att vi har minsann bott i detta hus. Det skall nämligen flytta in 2 tjejer här, fast det visste inte jag och Valle. Men nu vet dom vem som är herre i huset. Nu skall vi ut på en sista runda med Lill Husse, förresten Lill Matte hade +35 grader och strålande sol. När Matte frågade hur hotellet var, fick hon till svar " Poolen har tak, inget varmvatten och våran utsikt är 2 palmer" hoppas annars dom får en bra semester. Ha det så bra alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards