Alla inlägg den 22 december 2009

Av Bamse och Valle - 22 december 2009 19:44

Hittade lite gamla biler från då jag Bamse var liten. Visst var jag väl söt? Gammelmatte var snäll och fotograferade mig så att mina människor skulle få se mig.

   

Man ser redan här att gossedjur kommer att bli min passion.  

Av Bamse och Valle - 22 december 2009 17:45

Idag så vart det först en sovmorgon, mycket skönt. Sen ut för att springa som 2 tok i den nyfallna snön. Nu har vi ca 20 cm, och våra huvuden far som plogar framför oss. Om ni visste så vi längtat efter denna mjuka snö. Sen så är det ju så himla kul att gräva också, Matte undrade idag om det var till Kina vi skull. Sen så har ju Julstädningen också börjat, undrar varför man skall dra fram en massa maskiner som låter illa. Valle han är inte av den sorten som gillar maskinen med slang, han rymmer så fort den kommer ut ur skåpet.   Jag tycker om att ligga precis där dom skall dammsuga, så det brukar bli att dom får säga åt mig att flytta på mig. Ja det har gått bra att städa övervåningen, nu tar vi under våningen imorgon. Nu kommer Husse snart hem från sin resa till Stockholm, då skall det mysas. Vi hörs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards