Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Bamse och Valle - 7 oktober 2009 19:49

Det vart inte bara papper jag fick. Utan det fanns innehåll i dom också.

  

Här har vi ett tuggben, smaskens

  

Och ett till. Det var faktiskt godare än det första, detta hade kycklingsmak.

    

I det 3;e var det ytterligare en APA. Den här är faktiskt nästan som min gamla, fast lite större. Och så har den en annan färg. Ja den kanske jag kommer att gilla.

    

Sen vart det ju givetvis Tårta, både för mig och Valle. Vi hade inte haft något emot att få hela tårtan själv. Men dom där människorna sa att dom också ville smaka. Ja man är ju inte orättvis, klart dom ska det.

  

Sist men inte minst, det vart glass. Matte hann nästan inte fotografera så hade glassen farit in i min mun. Ja det vart nog ett bra 2 årskalas iallafall. Mycket gott och sliskigt, men vi har även fått lite nyttiga saker. Om nu ben och Torkade Nötöron är nyttigt. Nu så känner man att det har varit en lite jobbig dag. Jag tror att jag och Valle skall gå ut, och sen ta oss till sängen. Hoppas mina syskon har haft det en lika rolig dag med mycke slisk.  Ha det så bra alla

Av Bamse och Valle - 7 oktober 2009 14:08

  

Det började så fint med ett stort paket. Gott luktade det också.

  

Här har man fått korn på dom godisar som var gömda.

  

Nu ni finss det inte många kvar.

  

Men vad är detta, inte kan man väl äta en sån. Och inte ser han ut som min gamla APA heller. Nej den var inge intressant.

  

Det här var mycke roligare, ett papper att spela fotboll med.

  

Och framför allt slita sönder i stycken. Undrar om dom vill ge mig något mer idag. Jag har nog sett att det finns fler paket. Men Matte kanske tycker att jag bara skall få papper istället.

Av Bamse och Valle - 7 oktober 2009 09:29

Inget vidare födelsedagsväder. För det första så har det vräkt ner regn hela natten, och nu så snöar det "lapphandskar" som vi kallar stora snöflingor här uppe i Norr. Rynkar på näsanVi får bara hoppas att den inte ligger kvar. Vi har en massa saker som skall tas in utifrån. Och så måste ju gräsmattan krattas färdigt. Man har inte det minsta lust att stanna ute, det blir snabbt ut och ännu snabbare in. Valle bryr sig inte så mycket om det kommer blött från himlen, men jag hatar detta väder. Varför skall det vara sånt "SKIT VÄDER" på min 2-årsdag. Nu kan man ju inte vara ute och bli fotograferad. Hoppas att det blir lite bättre fram på eftermiddagen. Då skall det bli tårta och paket. Vi måste vänta tills alla har kommit hem. Skriver mer sen, ha det

  


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards