Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Bamse och Valle - 28 oktober 2009 14:37

Tänk idag regnade det inte. Det har varit +3 grader och strålande solsken, och är det fortfarande. Det har varit en skön utedag i stort sett hela förmiddagen. Det är tur att Matte eller Husse är hemma med oss ibland. Då vet vi att det bli långa promenader. Matte har varit till vårat nya hem idag, med lite saker. Det finns nästan hundar ialla lägenheter säger hon. Allt från småkryp till lite större, fast vi blir nog störst tror hon. Ja vi får se hur glada dom blir på oss. Dom som bor i där vi bor nu, är ju av den sura sorten. Så vi får hoppas att om andra är lite gladare.

  

Här kollar Valle om isen på åkern håller.

  

Jag var ju bara tvungen dit för att undersöka jag också.

  

Om ni visste så snopen jag vart då det gick hål.

  

Valle gillade inte knaket i isen nå vidare, så han vill gå därifrån.

  

2 Snygga brorsor hack i häl. Vi känner oss som lång och lerhalm.

  

Och så här glad blir jag då det skall gås in. Det gillar jag verkligen inte, det vart parkering framför brevlådan. Endast lite lock med falukorv fick mig att kliva upp och gå in.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards