Alla inlägg den 1 april 2009

Av Bamse och Valle - 1 april 2009 11:39

Matte ville så gärna sätta in en bild från deras semester. Okej då, fast det är min och Valles blogg kom ihåg det. Dom verkar ha det bra och bor fint ser det ut som. Vackert väder verkar det också vara.

Av Bamse och Valle - 1 april 2009 08:11

Ja nu har det vräkt ner nog snö tycker vi. Vi är ju inte så vana att behöva skotta, speciellt Lill Husse. Fast det finns en fördel, våra toalettbesök syns inte. Idag har Lill Matte varit hemma med oss, hon har ont i halsen. Vi har inte behövt vara hemma ensammen så många dagar, sen Matte och Husse for på semester. Valle har haft lite ont i sitt ben, så nu blir det till att vara extra försiktig med honom. Jag lovar att jag märker när han har ont. För jag går bort från honom, och går och lägger istället. Dom verkar ha det bra på sin semester, varmt idag + 37 grader. Det är en himla tur att vi inte är där, man gillar ju inte värme så där mycket. Vi vill helst ligga ute och mest i snön. Dom saknar oss säger dom, ja det får man ju hoppas. För vi kommer att vara glada när dom kommer hem. Och Lill Husse skall få vila ut på mornarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards