Alla inlägg den 29 april 2009

Av Bamse och Valle - 29 april 2009 20:54

Det började med igår, jag smet. Dom ropade och ropade. Men jag hade totalt tappat hörseln. Jag hade fått upp ett spår efter något väldigt intressant. Jag vet själv inte vad det var, skulle tro att det var grannens katt. Men en annorlunda doft var det. Det slutade med att Husse fick pulsa ut i den blöta åkern för att hämta hem mig. Han var inte så glad. Och det märkte jag, för det var ingen ide att streta emot. Bara gå hem och lägga sig i sin sackosäck. Idag var ju Matte hemma med oss till klockan halv 2, sen kom ju Lill Husse hem halv 3. Så det var ingen lång stund själva. Jag och Husse har varit på 2 st långpromenader idag. Och vet ni imorgon bär det av till stugan, vi skall äntligen sova över. Jag, Valle och Husse åker ner på dagen och gör iordning. Matte hon jobbar till klockan 2100, så hon kommer sen. Oj så skoj det skall bli att kunna springa direkt ut i den stora skogen så fort man vaknat. Nu hoppas vi bara att all is snart far bort så man får bada. Det skall faktiskt bli mycket skoj.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards