Alla inlägg den 19 april 2009

Av Bamse och Valle - 19 april 2009 17:25

Idag så har vi mest tagit det väldigt lugnt. Det har varit fint väder, men det blåser så in i norden. Man har nästan svårt för att andas om vinden ligger mot ansiktet. Men man är ju tvungen att gå ut iallafall. Jag och Husse var på en långpromenad till Mattes jobb. Ja vi stannade faktiskt där drygt 2 timmar. Jag är då inte det minsta intresserad av att sitta och svara i telefonen som Matte är. Oj så trist jag tyckte att det var. Det var tur att vi fick en promenad hem så man fick lite roligt. Det finns ju så många saker som man kan lukta på efter vägen. Det verkar finnas gått om tjejer, för det är inte killdofterna som är intressantast. Undrar när man får träffa en tjej. Dom vi har i vårat kvarter, är ju mindre än Valles huvud. Och deras Mattar och Hussar är ju så hemskt rädda att vi skall trampa ner dom. Nu skall vi få mat och sen så tror jag att vi skall ta oss en vilstund, igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards