Alla inlägg den 6 april 2009

Av Bamse och Valle - 6 april 2009 10:09

Igår var det den stora städdagen. Det skulle dammsugas och skuras. Ja vi måste ju se till att det är rent nu när Husse och Matte skall komma hem. Matte hon städar ju flera gånger i veckan, men vi har varit lite dåliga på det. Det var ganska mycket hår från mig och Valle, så jag tror att dammsugspåsen vart ganska full. Annars har vi haft en skön och ledig helg. Lill Husse har nu också fått ont i halsen, det hade ju Lill Matte förra veckan. Han fick stanna hemma från skolan idag. Matte hon till och med ringde från Thailand för att sjukanmäla honom. Och vet ni vad Lill Husse sa när hon ringde hem och sa det. "Jag har ju matte prov idag, inte kan jag stanna hemma". Han skulle gå och göra provet och sen gå hem igen. Det är bra att han vill göra proven på skolan, och framför allt att han vill gå dit. Hoppas att han hinner bli frisk till påsk. Vi skall ju fara till stugan. Och han skall få ta med sig sin skoter. Då kan man ju inte vara sjuk, för han tycker ju det är så roligt att köra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards