Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Bamse och Valle - 11 oktober 2010 17:50

Ja inatt har det inte varit så kul för mig Bamse, inte mycke sömn här inte. Det började redan i förra veckan att jag skakade och skakade mitt huvud som ett tok. Dessa hemska örondroppar kom fram, och den flaskans uppsyn gör att man kan springa flera kilometer hemifrån. Men man har ju aldrig några andra val än att sitta fint medans det rinner ner genom öronen och till halsen. Nu trodde Matte och Husse att det skulle bara räcka med att ge mig dessa. Men efter det att Matte varit hem på sin lunch, så bestämdes det att jag skulle till djursjukhuset. Hon fick nämligen inte ens nudda mitt öra, så ont hade jag. Vi skulle vara där 1445, men vi fick inte komma in förräns 4. Ett himla väntande med en massa hundar och katter som kom och gick. Och som man inte ens fick hälsa på, jo en som morrade som bara den och visade sina tänder. Han var ungefär lika stor hela han som mitt huvud. Sen träffade vi på en tjej som hade en Leonberger tik. Hon sa att vi var av den snällaste sorten hon visste. Tänk vad rätt hon har. Nu har vi fått en grisknorr, och skall ut för att äta upp den. Sen blir det den där hemska medicinen i örat. Och det ska dom hålla på med i 7 dagar. Ha det bra alla kompisar.

Nu säger dom att jag får sitta i soffan, för att det är så synd om mig  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards