Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Bamse och Valle - 19 oktober 2010 20:11

Ja dessa dagar har flytit på i det bästa tecken vi vet. Vi blir uppassade dygnet runt. Detta kan ju bero på att Lill Matte bor nu hemma hos oss ett par dagar, och Lill Husse har fått influensan. Han är väl inte av den sällskapliga typen, feber och ont i kroppen. Men Lill Matte ägnar all tid hon kan åt oss. Ja det är ju för att hon inte sovit hemma på ett tag. Vi har mys hela mornarna, man har inte ens lust att gå ut. Sen kommer ju Matte hem vid 3 tiden. Då har vi henne som sällskap. Om det ändå hade fått vara så här hela tiden. Matte säger varje morgon att hon ska på jobbet för att tjäna pengar till grisknorrar och godis åt oss. Så det är bäst att hon jobbar på, för sånt vill vi inte vara utan. Nu har Husse precis kommit hem från en resa till Stockholm. Hoppas att det dröjer tills nästa gång han ska iväg. Vi hatar ju bara denna väska så mycket. Nu är det bara 2 dagar kvar att ta min öron medicin, men ni ska veta att jag är duktig. Jag hoppar upp i soffan och lägger mitt huvud på armstödet. Så att det ska lätt gå att droppa dom 5 droppar som ska in i örat. Vi behöver inte heller ta av den där hemska vätskan först. För nu är mina öron super rena. Nu ska vi bara använda den 1 gång i veckan. Det får man väl stå ut med. Ha det bra alla kompisar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards