Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Bamse och Valle - 13 oktober 2010 16:18

Ja vi skulle ju skriva igår och berätta hur det gick för mig och mina öron. Nu behagade ju Bredbandsbolaget att lägga ner sin verksamhet i Boden just igår. Så vi skriver idag istället. Det går ganska bra med min medicin, jag känner att den börjar göra verkan. Så oftast så behöver dom bara hålla fast mig lite grann. Det som är mest hemskt det är kvälls kuren. Först skall detta epi-optic in 1 timme före min medicin. Och det gillar jag inte, om man hade kunnat skaka ut allt ur sina öron hade varit underbart. Nej dom vill att det ska rinna både utanför och inne i örat. Undrar om man skulle hålla fast dom jag och Valle och spruta i lite i deras öron. Dom skulle nog gilla det lika lite som vi. Godis och god mat det finns det gott om. Valle han får också, man ska ju inte vara orättvis. Även om han inte har ont i öronen. Nu inväntar vi Husse, ska ta oss en sväng i skogen här bakom idag. Matte säger att jag får ta det lite lugnt så jag blir frisk fort. Och det lovar jag, för till helgen blir det en sväng till stugan, och då kan man inte vara sjuk. Ha det alla kompisar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards