Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Vi kommer att bli den värsta bloggfamiljen

Av Bamse och Valle - 9 oktober 2009 16:10

Oj så skoj, nu har syrran Belle också börjat att blogga. Vi kommer att bli som den värsta bloggfamiljen tror vi. Det kommer att bli skoj, för vi bor ju en bit ifrån varandra. Och då vet man inte riktigt vad som händer med oss. Men nu kan man ju följa varandra hela tiden. Hoppas du är lika duktig Belle på att skriva som oss, nej skämt och sido. Huvudsaken du skriver ibland. Man vill ju kolla till syskonen ibland. Nu väntar vi bara på att Aslan skall höra ut av sig. Han ville träffa oss när dom är i krokarna. Undrar hur stor han har blivit, ser väl ut som mig antagligen. Valle han har inte växt något på bredden, utan han växer på höjden. Nu ser han riktigt ut som en "jakthund". tanig och grann. Men så fort pälsen kommer tillbaka kommer han att se bredare ut. Nu skall vi hjälpa Matte med att göra middag. Vi skriver mer ikväll.

 
 
Sigge

Sigge

9 oktober 2009 18:41

Va skoj att eran syrra börjar blogga.
Måste ju kika in hos henne och se om hon är snygg.
Fast det är hon äkert.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Belle

Belle

9 oktober 2009 20:02

Jag kommer aldrig bli lika duktig som ni på att skriva!
Det är så härligt att få läsa er blogg, men jag är för trött....eller matte är för lat.....
Har lagt in er som länk nu!

Kramar Belle

http://www.123minsida.se/belles

 
Ingen bild

Aslan

11 oktober 2009 20:41

Jodå jag lovar att höra av mig...men i helgen var jag tvungen att åka till Tornedalen en sväng och på veckorna är jag i Arvidsjaur. Men jag lovar att höra av mig så fort jag har en ledig helg i Boden :) Matte hon flänger så mycket med mig överallt vet ni......Fast i april flyttar vi visst till Boden om allt blir som vi vill, då kan vi kanske hänga med på några av era promenader :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bamse och Valle - 29 oktober 2013 19:04


Hejsan på er alla våra läsare. Ja vi har ju varit borta från denna sida nu. Ett alldelens för långt tag. Våran såkallade sekreterare   hade glömt vilket lösenord som var på denna blogg. Och beställa ett nytt, ja det gick ju inte heller eftersom den e...

Av Bamse och Valle - 2 augusti 2013 22:51

Ja vad gör man väntar och sen väntar man på det magiska ordet "stugan". Kan ju säga att då har man gjort sig klar, och så klar att dom som inte gjort det får bråttom. Jag behöver ju bara ta med mig apan, Valle han vill inte ha nått alls med sig. Så f...

Av Bamse och Valle - 1 augusti 2013 20:20

Ja det var ju ett tag sen ni hörde något från oss. Men det har varit fullt upp vill vi lova   . Så mycket att göra att inte ens våran sekreterare har haft tid eller rättare sagt ork att skriva. Men nu så ska hon bättra sig säger hon   . Det har hu...

Av Bamse och Valle - 24 mars 2013 16:16

Ja nu har vi fått smak av våren. Denna helg har bestått av sol och värme både lördag och söndag. Idag har det varit hela plus 4:) Vi har hunnit med turer ut till stugan både igår och idag. Idag tog vi även med oss fika.       Valle han var...

Av Bamse och Valle - 14 mars 2013 19:30

Ja denna vecka så har griskylan kommit tillbaka, ner mot -25 på nätterna och runt -20 dagtid. Kan ju säga att vi inte haft vidare lust att vara ute i onödan, tassarna har alldelens hållit på att frysa ihop. Matte jobbasr på som vanligt här hemma, ing...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards