Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Bamse och Valle - 15 maj 2009 21:01

Vi har varit hemma själva en liten stund idag. Men det gick bra vi sov istort sett hela tiden. Sen så vart det ju skönhetsvården. Nu är alla knutar borta tror jag. Det vart iallafall en hel hög efteråt. Valle han har fått öronvård idag. Det är det värsta som finns, den där flaskan som brukar komma fram. Jag trodde det var mina öron som skulle rengöras, så jag tog till flykten. Jag försökte med alla medel att verkligen hålla mig undan. Jag tror inte heller att Valle uppskattade att få vätska i sina öron. Och sen så skall det ju torkas med bomull efteråt, inte heller det såg ut att vara roligt. Men som Husse och Matte säger, det är för att vi inte skall få ont i öronen vi får lite medel i dom. Ja vi får väl köpa den ursäkten, för det har jag ju haft ont i öronen. Och det var inte det minsta kul. Nu skall vi snart gå och sussa, vi skall ju upp tidigt imorgon.

Av Bamse och Valle - 15 maj 2009 09:17

Imorse var det inte kul att stiga upp. Det känns att vi hade en riktig utedag igår, mycke trötta killar. Vi har hunnit ut för morgon toalett och en liten bus stund. Men sen var det till att gå in och lägga sig. Inge hungrig var vi heller, det som sattes i skålen var inte det minsta lockande. Idag skall Lill Husse ha skönhetsvård med oss, vi måste ju se till att pälsen skiner till imorgon. Matte hon höll ju på igår, men hon tycker att det behövs mer borstning. Det skall bli skoj och se hur det går för oss Unique are imorgon. Tänk om vi tar storslam, det skulle ju vara mycket bra. Men det är ju 20 stycken i våran grupp, så vi får väl se och hoppas att det går bra för någon av oss. Och det bästa av allt, vi skall sova över i stugan imorgon. Då skall jag minsann försöka mig på en simtur. Undrar om Valle törs, han kanske är lika duktig som mig på att simma man vet aldrig. Skriver mer ikväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards