Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Bamse och Valle - 25 maj 2009 20:04

Morgonen började strax före 7, då var det dags för utgång. Oj så trött man kan vara, och inte orkade vi äta någon mat heller. Ja det får bli efter klockan 12, då kanske vi har sovit ut ordentligt och känner oss hungriga. När Matte for på jobbet strax efter 5, då hade man inte det minsta lust att lyfta på huvudet ens en gång. Men när hon kom hem då vart vi så glada, hon var tvungen att säga åt oss på skarpen "jag måste få komma in i huset innan ni har tagit ner mig". Men vi ville ju att hon skulle komma fort in, förstod hon inte det. Då minsann var vi hungriga. Och efter det fick vi vara ute med henne på tomten. Men jag har inte varit riktigt nöjd för det ikväll. Det kan kanske bero på att hon tog min apa igår, och jag har inte fått tillbaka den. Han skulle visst sys ihop runt nosen. Ja så går det när jag och Valle skall samsas om en apa. Men vi har försökt att få tag på en till, men dom verkar ha slutat tillverka dom. Den jag hade först är utnött, och helt tom imagen på innehåll. Så nu är det väl bara en tidsfråga innan den här också skall skrotas. Ja vi får söka på fler ställen tror jag. Undrar om någon som läser denna blogg kanske vet vart man kan hitta en ny. Ni kan ju meddela oss isådanfall. Vi hörs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards